פרופסור איתן סודרי

 
 
 
 
 
 
 
פרופ' איתן סודרי הוא מומחה לטיפול במחלות אף-אוזן-גרון, בדגש על מחלות האף והסינוסים. הוא מבין הרופאים הבודדים בארץ שעברו בשנים האחרונות השתלמות בחו"ל בתחום הניתוחים האנדוסקופיים של האף, הסינוסים ובסיס הגולגולת. את ההשתלמות ביצע במשך יותר משנתיים באחד מהמרכזים המובילים בעולם בתחום זה – בית החולים שבאוניברסיטת Stanford, קליפורניה, ארצות הברית. בהמשך גם עבד כרופא בכיר במחלקה זו עד שובו ארצה. לפני כן, פרופ' סודרי שימש כעמית מחקר במשך שנתיים במעבדה לביולוגיה מולקולרית של גידולי ראש וצוואר, בבית החולים Johns Hopkins אשר בבולטימור, מרילנד, ארצות הברית. את לימודי הרפואה הוא סיים בהצטיינות בפקולטה לרפואה של הטכניון, כאשר את התמחותו ברפואת אף-אוזן-גרון ערך בבית החולים בילינסון שבפתח-תקווה.

כיום פרופ' סודרי משמש כמנהל יחידת ניתוחי אף, סינוסים ובסיס גולגולת של המרכז הרפואי רבין וכמרצה בכיר בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב. כמו כן, הוא מרכז את לימודי ההמשך של מתמחי אאג באוניברסיטת תל אביב ופעיל בהוראה של סטודנטים ומתמחים, מעביר הרצאות בכנסים בארץ ובעולם ומפרסם עבודות מחקר בתחום.

פרופ' סודרי מבצע מגוון ניתוחים לטיפול במחלות האף והסינוסים, בדגש על ניתוחים בגישות אנדוסקופיות זעיר-פולשניות, בעזרת סיב אופטי המוחדר דרך האף, ללא חתכים בפנים. הוא משתף פעולה עם רופאי עיניים לביצוע ניתוחים אנדוסקופיים לדרכי הדמעות ולארובות העיניים, וכן עם רופאים נוירוכירורגיים לביצוע ניתוחים אנדוסקופיים לבסיס הגולגולת והמוח. פרופ' סודרי נמצא בחוד רפואת האף והסינוסים בארץ ומשתמש בציוד החדשני ביותר כולל במערכת ניווט תוך ניתוחית במקרים הנדרשים לכך ובטכניקות החדשניות ביותר בניתוחים אותם הוא מבצע, ברמה של המרכזים המובילים בעולם.
 
 
 
פרופ' איתן סודרי - רופא אף-אוזן-גרון
 
 
 
 
הניתוחים המבוצעים על-ידי פרופ' סודרי הם:
• טיפול ניתוחי בחסימה אפית (מחיצה, קונכיות, שקד שלישי)
• ניתוחים אנדוסקופיים (זעיר פולשניים) לסינוסיטיס על סוגיה
• ניתוחים אנדוסקופיים מורכבים וניתוחים בגישה חיצונית למחלות של הסינוסים הפרונטליים (המצחיים)
• סגירה אנדוסקופית של דלף נוזל מוחי לאף
• סגירה אנדוסקופית של כלי דם אפיים במקרה של דימומים אפיים
• ניתוחים אנדוסקופיים לכריתת גידולים שפירים וממאירים של האף והסינוסים
• ניתוחים אנדוסקופיים של בסיס הגולגולת בשיתוף עם נוירוכירורגיה לכריתת גידולים של בסיס הגולגולת ובסיס המוח (אדנומה של ההיפופיזה, כורדומה ועוד)
• ניתוחים אנדוסקופיים של דרכי הדמעות (DCR) וארובות העיניים (Orbital decompression) בשיתוף עם מנתחי עיניים אוקולופלסטיקאים

ברשות פרופ' סודרי מרפאה פרטית, הממוקמת במרפאות המומחים של הרצליה מדיקל סנטר בהרצליה. הוא מקבל בה מטופלים בתיאום מראש ומחויב להעניק להם את הטיפול הטוב ביותר, תוך מתן יחס אישי וחם. טרם המלצה על ניתוח, הוא מבצע בדיקות ובירורים מקיפים, במטרה למצות עד כמה שאפשר את גישות הטיפול השמרניות.

פרטי המרפאה:
כתובת: החושלים 8, הרצליה
טל': 058-6284986
דוא"ל:infosoudry@gmail.com
קבלת מטופלים באופן פרטי ובהסדר עם הביטוחים הבאים- הראל, פניקס, מגדל, מנורה, כלל

 

לתיאום פגישת ייעוץ ואבחון אצל פרופ' איתן סודרי, חייגו: 072-3270315.